הכנת משכורות וחשבות שכר זהו תחום מהותי לניהול עסק.
שכר העבודה מהווה מרכיב משמעותי מהוצאות העסק. לכן, ניהול נכון ותקין של משכורות חיוני לקיומם, צמיחתם וגדילתם של עסקים.
מלבד זאת, מדובר בנושא מהותי עבור עובדי החברה, הממתינים בקוצר רוח למשכורותיהם החודשיות, המאפשרות להם פרנסה ותשלום התשלומים החודשיים.
טבעי שעובדים מצפים לקבל את השכר המגיע להם ובמועד שסוכם עמם.
לאור הנאמר, חשב השכר מהווה פונקציה קריטית בניהול חברה עסקית. מובן כי לתפקיד זה נדרשות מיומנויות מקצועיות ואישיות רבות מפאת הרגישות הרבה של תשלומים לעובדים.
חשב השכר הינו גורם מקצועי שבידיו מלוא המידע החוקתי והפרקטי הנוגע לתשלומי עובדים. בעל חברה או מנהל המעוניין בקבלת מענה שלם ומקיף בכל הנוגע לחשבות השכר ויוציא את התהליך מחוץ לעסק, ייהנה משירות כולל ומיטבי מכל הבחינות.